Spontant

Åhhh igår kväll hade jag underbart roligt. Vad hade hon för sig då, kanske ni tänker. Jo det ska ni veta att jag var ut och svängde mina lurviga. Nej, inte som vanligt. Det får man inte säga. Man är bara ung en gång och snart blir det studier och annat som tar upp tiden. Man ska passa på medans man kan. Och idag var det älskade Saris och Annis som fick hänga med. Vi blev sent om sides bjudna på förfest på Brynäs så dit drog vi efter rekorsnabbt fix. På Brynäs befann sig många människor som jag inte har träffat sen innan jag åkte. Det var, intressant. Otroligt roligt i vilket fall som helst. Vi tog oss ner på Slicken och dansade järnet. Det roliga var att vi var alla sjukt otaggade innan men det slutade med att det blev en av de roligaste kvällarna på länge. Men det är väl så man säger. Spontana kvällar är dom roligaste. Det måste vi göra om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0