Obs, detta skulle ha publicerats igår

Jag sitter här på golvet och packar upp mina kläder. Snart har jag tömt den första resväskan och garderoben fylls fort och säkert upp. Hur kan man äga så mycket kläder men aldrig ha nått att ha på sig? Det är ett vanligt probem här hos Glad/Englund. Att jag desutom har två till väskor och sen de kläder jag lämnade kvar här hemma när jag åkte gör inte saken bättre. Nej detta ska fixas den här veckan och nästa. Allt ska tas tag i. Allt ska fixas. Nu har jag äntligen tid till att göra sånt som man ska göra när man flyttar hem efter en så här lång tid. Ta tag i livet. Anledningen till att jag inte hunnit med det är ju såklart för att jag började jobba direkt. Ett litet kort gig som är slut nu. Eller jag har en vecka kvar men det är i nov/dec. Så jag har några lediga veckor nu. Skönt! Även fast mamma precis frågade om jag ville komma och jobba lite. Så vi får se om dte blir så. Då blir det nu i veckan. Men, inget är bestämt.

Nej nu fortsätter vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0