Tack för att ni finns

Ikväll fick jag finbesök av Ida och Sara. Jag bjöd på Trocadero, Fruktsoda, Cocosbollar och Marabous Polka. Och Sara fick en bullbit. Så generös är jag. Vi kollade lite på en film, läste skvallertidningar, pratade framtid som tre vuxna kvinnor, pratade fest som tre tonåringar (även fast jag inte är nån sån längre...), kollade på mina kläder och mina skor och provade lite kläder. En helt vanlig kväll med andra ord. Dom är bäst och kommer alltid vara det. Visste ni förresten att Ida och jag är grannar! Nu tar det mig endast 10 sekunder att gå hem till henne. Lycka!! Men nu ska jag sova. Imorgon ska jag jobba så det blev ingen mer sovmorgon. Nattis

Vilka pinglor va?! Snart 4 år sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0