Nattbloggen

Lovade ju att jag skulle lägga upp lite bilder. Så var tanken tills jag just nu insåg att jag inte har en aning om vart sladduslingen är. Borta. Totally gone! Får leta vidare när jag har landat sen. Just nu orkar jag bara inte. Försöker övertala mig själv om att jag vill flyga imorron. Jag vill jag vill jag vill! Men nej, jag vill inte. Michigan är otroligt vackert på hösten och jag skulla kunna stanna här lite längre. Längesen man sett såhär mycket gräs och träd och växter. Träden är både gula, gröna och röda och det är sån där temperatur så man måste börja ha på sig jacka och halsduk vissa dagar. Sånt är mysigt. När man sover med strumpor för dte är kallt på kvällen men på morgonen när solen ligger på är det behagligt. Åhh sånt är mysigt. Sommar må vara min favoritårstid. Men hösten är inte fy skam den heller!

Nu ska jag dock sova. Redan efter midnatt! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0