Mini klassfest

Middag och utgång blev det. Med ett sjukt otippat gäng. Vi bestämde oss helt enkelt för att bjuda in en hög med gamla klasskompisar från gymnasiet. Vi bjöd in dom som var i staden och som vi brukade umgås mest med. Vi blev sex pers som käkade lite tacos och sen ramlade det in ytterligare fem stycken. Alla gick inte i klassen med det blev ett trevligt gäng. Vi hade rent utsagt skitroligt hemma hos mig och pratade om allt vi har gjort sen studenten. Och om hemlisar som man gjorde under tiden i skolan. Jag som har varit borta ett tag har inte träffat de flesta på minst 9 månader. Sjukt lång tid. Folk som man umgicks med och träffade nästan varje dag förr, träffar man aldrig längre. Det är konstigt vart livet för en och vad som händer med tiden. Lite läskigt är det allt.
Men i fredags, ja då var allt som vanligt igen. Förutom att vi skippade kön på Slicken och klev rakt in. Tacka mig! Sånt är alltid lika roligt när det är världens kö. Dock så får vi se när jag går dit igen. Lördagen var inte rolig och jag får skylla mig själv. Men just där och då på fredagen, då mådde jag sjukt, underbart, härligt bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0