Jag är osten

Lille August är sjuk igen så jag får vara hemma. Han är hos doktorn nu så snart ringer väl en förälder och berättar hur dte ligger till. Troligtvis ska jag jobba ett par timmar senare idag. Inte mig emot. Vi kan gå ut och leka eller nått sånt kul. Det får iallafall tiden att gå.

Igår spenderade jag ytterligare en kväll med Idis och Saris. Ost och kex blev det. Så himla gott. Och mysigt hade vi det. Slökollade lite på tv och kollade in lägenheter på internet. Vem i vår ålder är inte sugen på att flytta hemifrån liksom?! Vi hittade många fina. Dock så saknar vi, som många andra, pengar till att göra nått åt det. Plus att vi allihopa har planer på att studera på annan ort. Är det då värt att skaffa nått eget nu? Svår fråga!! Vi hann också med att göra lite planer för helgen. Middag och utgång står på schemat. Vi jobbar på gästlistan och maten som ska serveras är inte bestämd. Men vad dte än blir så blir det bra. För så blir det alltid för oss. Tur va?!

Nej nu ska jag kolla på ett till avsnitt av Grey's Anatomy. Jag har börjat om från början vilket betyder att jag bara ligger 7 säsonger efter. Jippi!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0