Ja.

Jag mår bättre. Jag mår bra. Hade en liten downfall igår när jag kom hem från bion och bara kände mig sjukt ensam. Vet inte riktigt vart det kom ifrån men ja, så kände jag iallafall. Tänkte tillbaka på mina söta barn där borta och Nina i Linköping och Julia i Sthlm och Chi i Uppsala och alla andra som inte var där. Nej usch, det var lite jobbigt.
Men idag är det tipp topp. Mötte upp Kusin Vitamin och Rebecka på stan och gick och åt sushibuffé. Det var sååååå gott. Måste.Ha.Sushi.Snart.Igen! Så är det bara. Buffé. Förstår nu hur mycket sushi jag åt. Och hur gott det var. Mhm, gott!

Just nu sitter jag är med minimalt batteri på datorn och trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna. Jag var som sagt på bio igår med Sara och Ida och ja, ni ska få höra lite kort om det. Sen idag har jag gjort lite roliga saker som ni också kan få höra om sen. Men just nu måste jag sova. Imorgon bitti går tåget mot Linköping och som jag har längtat. Äntligen får jag träffa Ninis igen!! Får se om jag snor hennes dator och bloggar lite eller om ni får höra om allt trubbel vi kommer skapa på måndag. Vi får se.

Men nu säger jag god natt. Hoppas ni får en trevlig Halloween helg. För det kommer jag ha!


Kommentarer
Navi

Hej :)

2010-11-01 @ 15:26:33
URL: http://duärsöt.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0