I like the?

Stavar man te, ni vet det man dricker med ett h i mitten eller inte? Alltså te eller the. Eller kanske té eller thé. Klurig fråga. Jag gillar det iallafall. Drycken. Med socker och mjölk. Nyttigt? Nej tack! Där jag jobbar gillar dom också te. Finns massor med olika sorter. Igår hittade jag en favorit. Det visade sig att det var NKs lyxte typ. Finsmakare som man är. Men det var faktiskt väldigt, väldigt gott. Och vet ni det bästa, jag ska nog få lite nästa gång dom åker ner till Sthlm. Yippi. Då blir det fina tekvällar hos mig sen. Vem vill komma?


Kommentarer
chi

jag vill komma, jag älskar te! och så tycker jag det ska stavas :P

2010-10-24 @ 18:21:19
URL: http://linhchitranle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0