Dagen jag klev in i garderoben

Har spenderat hela eftermiddagen och kvällen med huvudet i en garderob. Mitt rum här hemma hos mamma tar sig. Fick ihop alla garderober med nästan alla hyllor och lådor. Gör väl det sista imorron med dörrar och grejjer. Hoppas jag hinner klart. Jag vill inte bo i mina resväskor och påsar längre. Jag hittar ingenting och blir bara frustrerad och arg. Imorse blev jag arg så fort jag vaknade. Typiskt mig. Mitt morronhumör är inte att leka med. Tips till en framtida pojkvän, håll dig undan när jag vaknar. För ditt eget bästa. Så nu var den bekännelsen ute. Nu känns det mycket bättre.

Men det jag skulle säga egentligen var att jag inte har hunnit med mitt minne jag skulle visa er. Det får bli imorron. Jag lovar. Nu ska jag sova. I ett eget rum, i min egna nya säng. Ska bli wonderful!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0