Gävle - Sthlm - Gävle

Vilket (nästan)dygn det blev. Tog mig till Stockhom vid 15.30 och klev in i Julles lägenhet vid 18 snåret. Mötes av färdig finmiddag, varma mackor, och vin. Det diskuterades fram och tillbaka om vi skulle gå på bio, göra staden eller stanna hemma. Vi röstade på varsitt alternativ. Men tillslut så blev det stanna hemma. Vi drack lite mer vin, kollade på tv, stalkade folk på facebook, leka i photoshop och rensade Julias garderob. Och inte att glömma, snackade supermycket skit. Som alla tjejer gör bäst! När Sara hade slocknat på soffan placerade jag och Julias i sängen och kollade på pensionärsjävlar. Så sjukt jäkla roligt! Det måste ni se!

Idag väktes jag upp av en finis och fick frukost serverad. Jag och Sara tog 10.30-tåget från ett snöregnigt Stockholm och kom hem till ett blåsigt Gävle. Efter en kortkortkort tur på stan möttes vi upp av AnnaPanna och käkade lunch på nian. SUSHI! Så gott.

Vi åkte hem till mamma och packade upp mina klänningar och mina skor som jag lämnade i Sverige innan jag flyttade. Så himla roligt! Hittade en massa fina klänningar, bara svarta!

Men ja, det var två bra dagar. Saknar dom redan! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0