Tomt

Det har verkligen blivit jättedåligt med bloggen den senaste veckan. Jag befann mig i Linköping, träffade folk, gick på bio, kollade på film, festade, busade och mös. det var lätt den bästa veckan på väldigt länge. Så bloggen fick lida. Nu är jag som sagt hemma och allt börjar gå tillbaka till vardagen igen. Idag fick jag hoppa in och jobba några timmar och imorron ska jag jobba nästan hela dagen. Det är alltid segt att jobba på helger, men dte är pengar. Och om det är något jag är i stort behov av så är det pengar. Jag kommer nämligen att behöva åka till Linköping ganska ofta från och med nu. Menmen, annars då? Jag känner att jag inte har så himla mycket att ta upp idag. Kanske slänger in en bild lite senare eller nått. Den här får ni nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0