This is me

1. Namn: Josefine Elisabeth Glad
2. Piercingar: Öronen. 3st
3. Tatueringar: Nee, men snart tror jag
4. Längd: 1.68
5. Skostorlek: 36/37
6. Hårfärg: Bloooont!
7. Är du kär i någon: Kanske...
8. Önskar du att du bodde någon annanstans: JA
9. Tänker du på självmord: Nej
10. Tycker andra att du är attraktiv: Vad tycker du?
11. Dricker du cola: Jaaa!
12. Använder du droger: Nej
13. Röker du: Nej
14. Vilket shampoo använder du: Nått för blont hår som tydligen ska framhäva typ det blonda eller nått. Dyrt var det iallafall.
15. Vilken parfym använder du: Ingen just nu. Usch. Julklapp?
16. Vad är du rädd för: Fötter!!! Och att vara ensam ute när det är mörkt.
17. Gillar du att tvätta: Typ.
18. Gillar du Berg-och-Dalbana: Världens bästa uppfinning!

Senaste…
19. Film du hyrde:
Killers. Bara för att få kolla på Aschton
20. Film du köpte: Twilight New Moon i USA.
21. Låten du lyssnade på: Love the way you lie Part 2
22. Låten du har i hjärnan: Love the way you lie Part 2
23. Låten du laddade ner: Jag laddar inte ner
24. Personen du ringde: Mammmmmma
25. Tv program du tittade på: Grey's Anatomy. Fast på datorn.
26. Personen du tänkte på : Ashton Kutcher is always on my mind

För eller emot…
27. Utnyttja någon: Emot
28. Självmord: Emot
29. Teenage smoking: Emot
30. Att använda droger: Emot
31. Sex före äktenskap: För
32. Köra onykter: Emot
33. Förhållanden: För. Så himla mycket för.

Favorit…
34. Mat:
Sushi!! Vem har missat det?
35. Låt: Love the way you lie Part 2 (Men jag byter typ imorron)
36. Sak att göra: Hänga med de bästa
37. Sport: Men gud jag gillar inte sport. Hockey är roligt att kolla på. Och friidrott. Men jag gillar ju hästar så då borde jag säga ridning. Men det räknas typ inte som sport. Eller det är ju en sport men ändå typ inte.
38. Dryck: Cola Light
38. Kläder: Vad som helst som är oversize. Eller jeans men valfri topp.
39. Film: Dear John. Eller Despicable Me
40. Bil: Hummer.

Har du nånsin…
41. Gråtit över en pojke: Oh ja
42. Gråtit över en flicka: Ja
43. Ljugit för någon: Ja
44. Varit i slagsmål: Nej
45. Blivit arresterad: Nej


Antal…
46. Gånger du varit kär: På riktigtriktigtriktigt, 1 gång. Men sen kanske typ 2 gånger till
47. Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger
48. Hjärtan brustit på grund av dej: Kanske ett
49. Tjejer du kysst: 3
50. Personer från grundskolan du har kontakt med nu: Oj det är många. Men 5 riktigt nära.
51. Gånger ditt namn varit med i tidningen: Kanske en.
52. Ärr du har på kroppen: Många!! Pinsamt många.
53. Ska bli skoj: Att det blir fredag
54. Ska inte bli skoj: Att gå upp tidigt för att köra mammas bil till verkstaden.

55. Sparar till: Vad som helst. Jag behöver pengar till allt.
56. Väntar på: Att det blir fredag
57. Pålägg som gäller: Leverpastej
58. Dagens dryck: Te, juice, mjölk och oboy.

Senaste…
59. Bok du läste: Låt den rätta komma in
60. Personen du fick mail av: Victoria's Secret
61. Personen du fick brev av: Tandläkaren
62. Personen du fick sms av: Ivano
63. Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var längesedan. Vet inte
64. Saken du köpt: Jag köpte lunch igår. Annars var det nog grejjerna som står i mitt fönster.
65. Vad har du gjort idag: Slappat och varit till jobbet en snabbis
66. Var det kul: I guess
67. Hur tidigt steg du upp: 10.12
68. Gillar du att slåss: Nej
69. Vad ska du göra ikväll: Sova
70. Är du seriös: Inte ett dugg
71. Vad är du allergisk mot: Vissa ord
72. Var har du ont: Jag har alltid ont nånstans. Men just nu dödar min rygg mig.
73. Använder du hårspray: Varje dag flera gånger om dagen
74. Kan du stå på händer: Jajjamen. Not.
75. Favorit serie: Just nu. Enbart Grey's Anatomy!
76. Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström såklart
77. Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck
78. Salt eller socker: Socker! Vem väljer salt?
79. Gillar du ketchup: Nej
80. Är du glad nu: Ja ganska
81. Var du glad igår: Ganska
82. Känner du nån som jobbar på sjukhus: Kusin A, Carro.
83. Vad dansar du till: Jag dansar aldrig nykter.
84. Stockholm är: Precis så som jag vill bo. Alltså storstad.
85. Göteborg är: Nästan bättre än Stockholm. Ibland. Men inte efter nästa sommar. För då flyttar Kusin L hem igen. Yey!
86. Kan du sjunga: Yes!
87. Mer värt än guld: Två guld?
88. Spaghetti eller makaroner: Makaroner. Spaghetti är typ usch.
89. Ett land jag helst vill besöka: Det är så många. Men just nu vill jag helst till Kina (igen), USA (igen), Thailand och Australien.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0