Mitt fönster

Förra torsdagen, då hände det mycket. Inte mycket att berätta egentligen, men jag och Matilda var ut till Owes och shoppade lite. Bland annat så köpte jag en stor glaskupa på fat. Kanske skulle kunna kallas kakfat. Och så två små glasburkar. Typ sockerskål förmodar jag. Jag däremot fyllde dessa med smycken och placerade dom i mitt fönster. Och det är sååå fint.



Jag vet att spegeln är fruktansvärt smutsig. Deal with it! Men så ser det iallafall ut och jag är ganska så hemskt nöjd faktiskt. Nu ska väl bara resten av rummet fixas. Men frågan är väl om dte är värt det. Jag flyttar väl om typ ett halvår iallafall. Tills dess, ja, vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0