Igår & Idag & Imorron

Igår hade jag och pappa filmkväll. Vi käkade chips och kollade på tredje filmen i Millenium-trilogin. Dom filmerna är bra! Igår käkade jag lunch med Anna. Vi åt på nian och vi åt pasta. Pastan är så himla god där! Igår kollade jag på massor med avsnitt av Grey's Anatomy. Det är världens bästa serie. Igår sa jag hejdå till Maccan som ska flytta till Les Alpes. Igår snöade det nått fruktansvärt och idag snöar det ännu mer. Idag ska jag ta mig till bussen och åka ut till jobbet. Jag vet inte hur länge jag ska jobba riktigt, men det löser sig. Idag ska jag packa mina saker för imorron flyttar jag till mamma. Imorron ska jag också ut till jobbet. Då ska vi julpynta. Julen är fan här snart. Sjukt roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0