Huvudvärk

Sitter på jobbet. Plutten sover. Hade tänkt att jag skulle blogga om vad jag hade för mig igår. Men så kom jag hit och inser att datorn här inte är var den brukar vara. Plutten har lekt med inställningarna så allt som brukade vara vitt är nu svart och allt rött är blått och ja, allt är tvärtom. Det ger mig huvudvärk, så jag får spara bloggandet till senare. Får se om jag hinner sen när jag kommer hem. Ikväll är det nämligen dags att gå in i rollen som Fröken Heders Glad och göra livet lite jobbigare för de stackars runaiterna. Ska kanske tvinga dem att kalla mig för Fröken Heders Ordförande 08/09. Bara för att vara ännu mer elak. Vi får se hur det känns där och då. Jag ska låta vinet tala. Men tills dess ska jag byta blöjor. Härligt dubbelliv man lever.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0