Finbesök

Eftersom jag har spenderat ovanligt mycket tid i Linköping på den senaste tiden, så faller det sig naturligt att man träffar en hel del nya människor. Vissa tycker man mer om än andra. Så en av mina nya fina vänner beslutade sig för att komma och hälsa på här uppe i Norrland. Bland isbjörnarna och mörkret. Finbesöket kom hit på onsdag kväll och jag mötte gladeligen upp denne på tågstationen. Sen spenderade vi cirka 1½ dygn här hos mig. Det var fint, det var roligt och det var sjukt bra. Vi gick en snabbis på stan, käkade lunch, handlade, lagade middag, kollade på film, kollade på tv, drygade och skrattade. Vi hade roligt. Dock så kom fredagen allför snabbt och det blev dags att säga farväl. Alltid lika tråkigt när man inte vet när man ses nästa gång. Men det är bara att hoppas att det är snart. Eller hur Navi :)


Kommentarer
Navi

Until we meet pluttis! :)

2010-11-17 @ 19:48:48
URL: http://duärsöt.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0