Dagens schema

Efter gårdagens bloggfest känner jag ett stort behov av att blogga mer. Hela tiden. Vi får se hur det går med det men jag har en del ämnen som jag inte kan vänta med att skriva. Dom vill bara ututut. Dock så är dagens schema redan planlagt. Dagen kommer starta med en underbart god lunch med min kära Kusin M. Jag vet vad jag vill äta men vi får väl se om hon tycker lika. Senare ska jag hem och diska och plocka undan lite småsaker samt skriva på ett viktigt dokument. När klockan närmar sig sent tänker jag hoppa in i bilen och åka och hämta syster som befinner sig på öppet hus på sin gymnasieskola. Därefter ska vi inta en måltid och sen gå på bio. Det är dags för Harry Potter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0