Äntligen lite jobb!

Helgen har kantats av jobb. Jag har inte jobbat så många timmar, men jag börjar tidigt, är trött när jag kommer hem och sen måste man lägga sig i tid. Lite småsegt. Men roligt var det iallafall. Nu i veckan är det dags att busa lite med August igen. Och på fredag, lördag, söndag är det tillbaka ut till Engeltofta. Vila får man göra sen. Jag kommer jobba alla helger till nyår och säkert efter dte också. Men trots att det kommer bli lite tråkigt så ser jag ändå fram emot att få jobba lite. Få lite rutin i vardagen och komma ut lite. Få lite pengar!

Men vi börjar med att vila lite. Imorgon jobbar jag 15.45-21. Kommer bli en lugn dag. Lunch någon? God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0