26 mars 2010

Den dagen landade jag i Los Angeles för första gången. Jag spenderade en otroligt rolig week-end med Frida och jag kommer aldrig glömma allt vi gjorde. Jag har ju berättat allt en gång tidigare, men för några dagar sedan hörde jag låten My Cool med Adam Tensta på radion. Då tänkte jag direkt tillbaka till fredag kväll. I Los Angeles. Middag och utgång med tjejerna. På klubben spelade Adam Tensta och Timbuktu. Vi hade sjukt roligt, trots att kvällen slutade lite otippat. Det ska väl tilläggas att Anna Anka också befann sig på den klubben just den kvällen. Tack Frida för världens bästa helg och världens bästa minne!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0