Värsta hemmafrun

När jag kommer hem härifrån kommer jag inte bara vara grym på att ta hand om barn, tvätta, städa, laga lunch, ha hund, ha katt, spela in barnprogram på tvn, sjunga med i barnsånger, beställa på resturang, ge dricks, köpa städartiklar och prata engelska. Jag kommer även kunna rensa avloppet. Det gjorde jag idag. Fyfan vad äckligt. Lyllos den som är baldie som inte behöver dra upp meter långa (okej inte så långa) hårstrån ur avloppet. Hua!! Till min blivande make kan jag hälsa att det får du sköta. Slutdisskuterat!


Kommentarer
jaana

Ska du satsa på att bli en Hollywood-fru? tänkte då på din header, där det står att du drömmer om USA och du kommer att bli grym hemmafr?? Kanske något att satsa på... ;)

Ha en skön torsdag!

2010-05-20 @ 07:03:28
URL: http://fotobloggnummerett.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0