Hej hopp flummig kryssning

Ja i lördags var jag som sagt på au pair kryssning i San Francisco. Jag och Hanna var sena som vanligt till tåget så Melly fick vänta ett tag. Men vi kom i perfekt tid till kryssningen och allt var på topp. Lite för blåsigt för min smak men vad annat kan man vänta sig i SF.

Vi klev på båten och dog lite inombords. Det var samma sorts båt som vi hade när vi skulle till Alcatraz. Skabbig och inte precis nån båt som man vill ha partykryssning på. Så humöret dog direkt. Inte fanns det nån mat heller. Man kunde köpa varmkorv för 3 dollar. Dyrt! Så jag och Hanna samlade ihop en bunt ballonger och flamsade runt hela kvällen. Vi räknade minuterna tills vi fick gå av båten. Kanske inte så bra?

Ja det kommer komma upp en film också. Vi har kul Hanna och jag! Inte mogna på en fläck, men vi är roliga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0