Typiskt

Gahh jag blir så trött. Här hade jag sett fram emot en crazy dag med Hanna som ALLTID är ledig på måndagar. Men nej, nu ringde hon och sa att hon tydligen ska jobba idag och hon är inte ledig förän i helgen. Och då är jag i San Jose. Typiskt! Tycker synd om Hanna. Hon får jobba så mycket mer än man egentligen ska göra. Senast hon hade en hel dag ledigt var förra måndagen. Man ska ha minst 1.5 dag ledigt i veckan, sammanhängande och sen två dagar i rad ledigt. Tror t.om att det ska vara på en helg. Jag har ju turen att få vara ledig varje helg. Ibland kan jag få hoppa in och jobba ett par timmar men om jag inte har några planer så spelar det ingen roll för mig. Och om jag har planer så behöver jag inte jobba heller. Men ja, Hanna jobbar typ jämt. Det är synd. Då blir det istället lite mer tid framför datorn för mig. Regn och rusk idag så det blir ingen prommis. Glömde skorna ute på balkongen inatt igen, och dom är blööööta. Sicken otur. Mamma som tror hon ska vinna träningstävlingen den här veckan. Mamma, nej!! Jag kommer vinna. Du ska få se hur många timmar jag kommer komma upp i! Typiskt att jag ska berätta det här för alla. Det kommer bli svårt att bortförklara när jag förlorar sen. Jag ska ju bort i helgen och allt. Nej nu är det dags att vika lite tvätt. TTYL (Talk To You Later)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0