Två skärmar

Just nu kollar jag på Criminal Minds och snart är det American Idol. Så mejlar jag Kusin L samtidigt. Det är viktigt!

Mamma jag har hittat en kanal med bara Criminal Minds. Så jag spelar in och kolla hela tiden!

På dagen idag har Anna varit här och vi har solat. Det blåste rejält men vi dukade upp med en Paradisask så vi klarade oss tack vare chokladen. Kändes väl lite konstigt att sitta vid poolen och äta Paradis. Men ja, vi gör precis som vi vill!! Härligt va! Jag har iallafall en fin röd färg på mina lår. När bränner man låren? Det gjorde jag iallafall. Imorgon ska jag sola ryggen bara.

Nu måste jag mejla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0