Oj hur varmt hade ni idag?

Vi hade 36 grader. Lite småvarmt sådär. Och det är början av maj folks!!! Jag och Hanna hängde iallafall i poolen i flera timmar innan jag drog på mig ett par shorts och ett linne och skjutsade hem henne och sen hämtade barnen mina. Gjorde läxorna lite snabbt, köpte mat i driven på Tacobell och åt medans jag körde. Har ni ätit tacos medans ni kör i 110? Det har jag! Kom hem och hoppade studsmatta med kidsen i två (?!) timmar. Där pappa har jag tjänat in några 30 min per dag! Vi lekte allt från jaga till sovande mumie till flygplan och krachade ägg. Barn har fantasi och det har inte jag. Det är min svaghet som au pari (om man räknar bort mitt dåliga humör och korta stubin), lack of inspiration. Måste fixas. Sen kollade vi på snygga Johnny Knoxville på tv och jag läste sjukt många sidor i en bok till Alex. Och hon ville inte somna iallafall så HD fick komma och hjälpa. Jag jobbade faktiskt över i kampen. Nu gör mina axlar och nacke ont så det är nog bäst att sova. Fick roliga sms från Sverige hela natten också. Hahah Nattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0