Några timmar i parken med Anna

Innan jag åkte till San Jose så åkte jag och Anna in till parken och solade och åt jordgubbar och chocklad. Rätt som det är så ser vi en kille. En kille som jag har sett tre gånger förut, en gång inne på centralagatan med Anna. Hur ofta ser man samma person fyra gånger i det här landet? Det är ju inte precis så att jag hänger inne i stan jämt. Iallafall så vinkar han helt plötsligt. Jag visste inte om jag skulle vinka tillbaka eller inte så jag gjorde det inte. Istället börjar vi skratta och Anna säger "jag kan ju inte vinka heller, jag är ju gift!". Hahah, nästa gång måste jag vinka säger Anna. Vi får väl se hur jag gör...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0