Inte som jag hade tänkt mig

Ikväll hade jag tänkt blogga klart om helgen (har en massa bilder som ska laddas upp och det tar sin lilla tid) och sen tänkte jag kolla runt lite om en ny resa som jag har planerad. Den här gången blir det tillsammans med Carro och Nea från San Jose. Det kommer bli hur mysigt och häftigt som helst. Iallafall så skulle jag lägga mig tidigt och läsa lite sen. Men det blev inte som jag hade planerat. Istället kommer det fram en liten tjej på åtta år som blinkar med sina gudomliga ögonfransar och frågar om hon får sova med mig. Sen blinkar hon lite till. Vad skulle jag göra?! Säga nej? Det var omöjligt. Så nu sitter jag här, har massa havsljud och grejjer på youtube och trycker så lätt och försiktigt jag kan på tangenterna. Vill inte väcka henne där hon ligger och kramar sin björn. Lilla gumman! Så det blir nog tack och hej för mig typ nu. Tack och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0