Helgen

Gårdagen var fantastisk. Jag ska vänta med att skriva innan jag fått alla bilder från Myra. Jag har några själv men hon har mest. Sen ska jag försöka klippa ihop en video på min och Hannas hemfärd. Vi satt och asgarvade i bilen i två timmar. Fan vad jag trivs nu alltså! Dagen har spenderats inomhus mestadels vid datorn. Vädret var tråkigt sp jag hade inget att göra. Och Hanna jobbade. Aja, har precis kommit in efter ett nattbad och sitter och käkar en youghurt som smakar sockervadd. Känns nyttigt och bra såhär på kvällskvisten. Frågan är om jag ska kolla på en film? Vi får se. Imorgon ska jag försöka döda lite tid med Hanna, om vädret tillåter. Annars finns jag här :) Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0