"Girl you have some serious heels to walk in!"

Så sa Alex när jag visade henne mina nya skor jajg köpte idag. Och jag som inte ens använder klackar. Jag är den där tjejen som drar på mig miona ballerinas när jag ska ut och partaja. Om jag nu köper klackar så blir det basatanta säkra jävlar som är omöjliga att inte tappa balansen i. Nu blev det tvärt om. Gott folk, beskåda mina nya älsklingar! (Som förmodligen kommer anvädas som prydnad...)

Bilden är inte så bra jag vet. Ska fota bättre imorron. God natt


Kommentarer
Tessan

asså det alex sa hahaha!



Mkt snygga shoes :)

2010-05-28 @ 08:25:14
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Mormor

Skitsnygga vill jag också ha, Kram.

2010-05-28 @ 23:01:44
Mamsen

Det är bara att konstatera att du kan skicka hem dom till oss. vi kan parta på dom. mormor, Tessan och jag. :D

2010-05-29 @ 20:37:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0