Allt om inget

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Jag lever vid poolen tills jag börjar jobba. Skönt men drygt när jag somnar. Man måste nämligen smörja in sig med solskyddsfaktor heeeela tiden, och när jag somnar så kan jag ju inte smörja in mig. Det är väl mitt största problem just nu. Och ta reda på hur jag ska göra med bilen när jag pker till San Jose. Kan inte lämna den i Lodi fredag till söndag. Då får vi inte se den igen som HD sa. Ja annars så ber jag min mamma att ringa imorgon (fredag) runt klockan 18.30-19-00. Hoppas hon ser det här. Annars kan ni andra ringa min mamma och säga att hon ska ringa mig. Systeryster, make it happend! Ja, jag skickade iväg ett mejl idag och jobbar på ditt nu Saris, det kommer landa hos dig på fredagen. Troligtvis, man vet aldrig med mig. Och så kan jag berätta att mitt paket har kommit fram till pappa i Sverige. Superförsenad present till pappa, lite saker till lilsis, några brev till farfar och till gamla jobbet, och ja, det var nog det. Nästa paket går till mamma och det skickas om ett par veckor. Jag lovar! Ja vad kan jag säga mer.. hmm. Jag vet inte. Har massor av planer tills nästa år iallafall. Alla hemma kommer bli drabbade. Alla! Jag ska dra med er överallt hela tiden. Nej det kommer bli kul för ni kommer bli så trötta på mig som kommer vilja se varenda centimeter av Sverige bara för att jag saknar det. Sen ska vi se världen också kära vänner. Kusin Vitamin, jag har kommit på värsta idén som vi ska göra sen. Eller det var Hanna som kom på det och jag nappade direkt. Jag tar det sen med dig haha!

Nu ska jag borsta tänderna och försöka få internet att funka tillräckligt bra så jag kan kolla på lite Parlamentet. Världens bästa tvprogram! Nattis på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0