All these plans...

Som många har sett på fejjan så är det mycket planer nu. Några är färdigplanerade, andra behöver finslipas och några behöver bekräftas. Vi tar det från början.

Den 18-16 maj åker jag till San Jose för att hälsa på Carro. Min skydiving-kompis. Vi ska festa, turista och ha trevligt. San Jose ligger cirka 45 minuter från San Francisco så vi ska dit också. Vi ska besöka det berömda fängelset Alcatraz och sen får man se vad som händer.

Den 22 maj ska jag till San Francisco igen. Den här gången tillsammans med Hanna och Melly. Vi ska på en au pair-kryssning som håller på några timmar på kvällen. Saker som om vi ska ta en hotellnatt eller hur vi ska komma dit är inte bestämt än. Inte heller när vi ska åka. Dom andra två har inte lika underbart schema som jag och måste jobba helger. Synd!

Sen ska jag iväg till ett annat ställe den 18-20 juni. Destination är hemligt än sålänge för jag har inte frågat om vissa saker här hemma än. Men äventyret ska iallafall göras tillsammans med girlsen från LA så då kan det inte gå fel. Mer om detta kommer senare.

Den 28 maj är det fest hos Lindsay.

Nånstans här emellan ska jag och Anna få till ett besök på Six Flags också. Jag hoppas vi kan åka nästa helg för sen är det fullt upp som ni ser.

Sen kommer sommaren och då blir det familjesemester. Det pratas lite om vad vi ska göra men inget är bestämt.

I augusti blir det sverigebesök också. Inga datum är planerade för jag måste kolla klart med familjen här först.

Sen planerar ju Kusin Vitamin och AnnapannaPalm att komma hit så det ska vi få till nångång. Jag har några förslag om hur vi ska få till det tjejer! Lisette du har fått ett mejl med alla förslag och Anna du ska få det sen också. Väntar på ditt mejl först bara ;)

Jag och Frida pratar om en weekend i New York nångång så det håller jag tummarna för.

Sen så har jag ju sista månaden kvar att göra vad jag vill på. Jag har en dröm och dte är att åka till Mexico men det verkar vara svårt att få till. Det har med lite regler och sådär att göra. Plus att jag inte betalar min flygbiljett från USA och hem själv och jag vet inte vad som händer om jag är i Mexico. Det tåls att fundera på. Annars kan mupparna två paragrafer upp ha nått med allt att göra också. Alla kan hända!

Så ja, det var väl det mesta. Sen snackar man ju hit och dit om saker man vill göra men vi är ju här för att jobba i första hand. Resorna får man ta som ett jättestort plus. Vad tycker ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0