Ack en så jobbig måndag det blir

Jag hatar måndagar! Har alltid gjort och kommer alltid att göra. Precis som alla andra normala människor. Det enda positiva med måndagar är att det är ytterligare en vecka i staterna. Och vissa stunder vill man ju stanna här föralltid så då är det också negativt ibland. Men idag så har jag och Hanna bestämt att hon ska komma hit. Hon är ledig på måndagar. Så hon är påväg hit nu och jag ska värma på poolen så det är klappat och klart tills dess att hon är framme. Yippie!

Med andra ord kommer jag inte vara online på vare sig msn, skype eller facebook idag. Vi får prata sen för jag är busy living the dream! See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0