Välkommen till landet

Här är en lista på de djur jag såg under min promenad.

  • Mina egna två Dobbermans
  • Mina egna två katter
  • Alla grannars hundar som kanske är 20 stycken
  • Kaniner
  • Höns
  • Världens största skalbagge som bar på en annan av värdens största skalbaggar
  • Världens fetaste gris. Som även jagade mig. Okej på insidan av sitt staket. Men tänker hur ni hör nått grymta bakom er och ni ser världens fetaste gris komma springande. Ja jag blev rädd och sprang. Den hade lätt kunnat riva hela staketet. Lätt!
  • En tjur
  • Kossor
  • Fåglar som kvittrade
  • En överkörd grävling (tror jag)
  • Hästar såklart
  • En prickig häst

Aa det var dom tror jag. Inte rikitigt säker om jag fick med alla men jag tror det. Bra att veta va?!



Kommentarer
tessan

hahaha, grisen ! :'D

2010-03-24 @ 09:39:53
URL: http://thereseglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0