Söndag

Som varje helgmorgon har jag spenderat tid framför datorn. Kollar på Melodifestivalen, snackar med folk på msn och svarar på några mejl. Eller tanken är väl att jag ska mejla, men jag tar mig aldrig för och gör det. Mejlar med så många (vilket jag älskar) men jag är sämst på att skriva korta mejl. Så jag skjuter det framför mig hela tiden. Men ibland får jag nå ryck och skickar ivög ett mejl iallafall. Och tur är det.

Idag är det lite småkyligt ute. Bara strax över 20 grader (vi hade 30 igår), så jag vet inte om jag vill ligga och steka vid poolen idag. HD kom nyss in och nästan tvingade mig ut till poolen, men vi får se.

Ska nog med familjen på bio idag iallafall. Så jag tar nog en egen bil in till Lodi så jag kan handla lite på vägen hem. Har lite saker jag måste köpa. Vi får se. Dagen är lång. Byggde nyss ett GI-Joe flygplan. Det var kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0