Uppe innan tuppen?

Idag ska jag jobba några timmar på morgonen och förmiddagen. HM är bortrest och HD ska till skjutbanan och träna med en coach. Så då ska jag ta hand om barnen. Men vi ska faktiskt följa med och hänga i klubbhuset och kolla. Vi skulle som sagt åka 07.30 men igårkväll hörde jag att det är inatt man ställer om klockan. Alltid lika förvirrande det där. Jag gjorde inget åt saken eftersom jag skulle förlora en timmes sömn och tänkte att jag hellre kommer försent, eftersom jag inte visste att klockan skulle ändras. Men nu när jag vaknar, 07.10, så gör jag mig klar. Klockan har passerat halv och ingen är vaken. Kan det ha varit min klocka som ställde om sig automatiskt inatt? För klockan i badrummet visar att den är 06.45. En timme efter min alltså. Jag satte mig här sålänge och planerar att ta igen min helgsömn när jag kommer hem istället. För idag ska jag bara vara hemma. Puss


Kommentarer
Anna P

Var Remember Me bra? Miss you! <3

2010-03-14 @ 22:02:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0