Underbara lördag

Jag vaknar upp. Solen lyser starkt in genom det som ska kallas för persienner men hellre kan jämföras med ett stycke lianer hängandes framför mitt fönster. Jag kollade på klockan och insåg att propparna hjälpt mig att sova till 10.27. Skönt! Huset var helt tyst när jag gick ner och tog lite frukost. Flingor, mackor, apelsinjuice och jordgubbar. Gick tillbaka upp på mitt rum och satte mig här för att prata lite med folk därhemma och kolla på delfinal tre av Melodifestivalen. Måste kolla klart innan 13 april, sen försvinner det från webben. Nu funderar jag på vad jag ska göra idag. Promenad först och sen hänga vid poolen eller tvärtom? Tror det blir tvärtom. Inte lika jobbigt att promenera lite senare idag. Plus att det är väl nu solen tar som mest. Ja den är ju som farligast nu också men jag ska bli brun. Solskyddsfaktor 50 idag. Vi hörs snart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0