Typiskt mig

Runt femsnåret idag så satte jag mig i bilen och begav mig till Stockton för månadens au pair-möte. Det var jag och en tjej från Bosnien som var där idag. Enbart. Vi åt glass och sa hej typ sen fick vi gå. När jag ändå var i Stockton gick jag in på mallet och skulle bara springa igenom Forever21. På tio minuter han jag få med mig två linnen, två t-shirts och tre diadem. Pust! Gick in på Old Navy och köpte det jag hade kommit dit för. Sen vågade jag inte kolla mig runt i några fler butiker. Vet nämligen att jag vill ha två par skor i en annan affär snett mittemot den affären jag var i. Men jag kollade ner i marken och gick ut genom mallet till bilen. På hemvägen stannade jag på Walmart och kom ut med två proppfulla påsar. Nästan bara viktiga saker. Men nu är iallafall mitt svenska paket färdigt så nu ska jag väl bara släpa mig till postkontoret och få det ivägskickat. Nu när jag kom hem hade HD's som från Washington anlänt så jag hejjade lite snabbt innan jag gick upp på rummet. Nu har jag suttit här ett tag och lallat men börjar bli hungrig. Har bara ätit två pizzaslicar och en glass idag. Ska nog göra mig en macka eller två och sen kolla på en film. Blir en bra fredagkväll! Sen måste propparna i också. Jag vill nämligen sova länge imorron. Men vi hörs då gott folk. Jag ska nog bara vara hemma imorron tror jag. God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0