Today is a sad sad day

Astrid åker hem imorgon, tisdag, och I am having a hard time. Min bästa kompis här borta ska åka hem till kalla Svedala och till er samtidigt som jag är kvar. Det kommer bli jobbigt. Det är ju nu mitt år börjar på riktigt. Nu ska jag vara ensam i cirka 10 månader innan den nästa au pairen kommer hit. Och nej, jag ska inte förlänga mitt år. Jag ska åka hem, skaffa mig ett jobb och en lägenhet och börja leva livet på riktigt. Det här som jag lever nu är bara en fantasivärld.
För att lindra det tomma i mig håller jag på och kollar på flygstolar till LA. Den 26 mars drar jag dit och spenderar helgen med min andra hälft här borta, Fridis. Ska bli kul. Vi har redan börjat planera vad vi ska göra. Ska krypa ner under täcket och hitta en flygstol nu bara. Good night and sleep tight!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0