Tisdag

Berättade jag att jag firade 7 veckor i usa igår? Grattis till mig! varje måndag är ett firande. Nästa vecka sparar jag firandet till fredagen då jag beger mig till LA och firar en månad med dom andra svenska tjejerna. Kommer bli grymt. Vi har redan ett härligt schema för helgen.

Idag har jag lärt mig hur man får igång poolen och justerar värmen etc. Från och med nu kommer springbreak spenderas i poolen och bredvid poolen. Dags att börja jobba på brännan nu gott folk. Pinsamt att vara en blek svensk. Men jag har iallafall nått att säga till mitt försvar. "Ähh jag är blek för att jag är svensk...". Skulle ha gått ner till stallet idag men måste ringa Johanna och omboka (säger man så? boka om?) mitt besök. Vill inte dra med mig barnen. Dom skulle aldrig ha tid till att bara kolla på. Dom är ju barn. Nej jag får vänta ytterligare och likaså Johanna och hästen.

Nu måste jag däremoit jobba vidare. Dags att ta hand om lite barn. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0