Svar på tal

Morfar, Jag vet inte om vindruvorna är från trakten. Även fast det är vindruvsfält överallt här så är det inte riktigt säsong än. Mexikanarna är i full fart med att gallra alla fält. Men jag ska dubbelkolla imorron för säkerhets skull!

Kusin Vitamin, Osten är en del av landet. Men du kan komma undan det jag lovar. Eller så märker du inte av osten. Du kommer älska det OSTlandet, det gör jag. Men jag älskar Sverige ännu mer. Det har jag redan insett. Lilla landet lagom är alldeles precis lagom! Men som sagt, ost, inget måste!


Kommentarer
Lisette

Älskar du inte din släkt som enbart funderar över det ÄTBARA!?! hahaha.. <3

2010-03-11 @ 11:11:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0