Okej såhär blev det då

Jag har inte varit ner till stallet. Fick inte tag på Johanna så jag städade järnet här hemma istället. Nu är Nicks rum rent från golv till tak. Likaså är tvrummet, mitt rum och toaletten min. Känns bra. Sorterade Nicks leksaker och lagade det jag kunde laga. Tex den här ormen... hahaha. Lagade också nån form av rymdfarkost eller så. Lite svårt att tyda.


När jag ändå hade nål och tråd redo så passa jag på att laga min jacka lite grann. Den gick ju sönder när jag tog första steget utanför Forever-butiken och jag fick inte byta. Men jag orkade inte så allt. Alla sömmar är trasiga så jag måste sy hela insidan av jackan typ. Inge svårt med det är tråkigt. Vad gjorde jag sen? Jo jag har fotat alla inköp jag har gjort den typ, senaste veckan.



Kommentarer
Tessan

asså sjukt söt svampbobpyjamas !

2010-03-07 @ 20:16:02
URL: http://thereseglad.blogg.se/
Julia

JAG VILL OCKSÅ SHOPPA!!!

2010-03-09 @ 21:35:42
URL: http://jumbala.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0