Med en doft av nytvättat

Jag har ingen sänglampa i mitt rum. Bara en taklampa utan dimmer. Eddie skulle ha satt in den för några veckor sedan, men det hände aldrig. Så varje kväll när jag sitter på mitt rum här vid datorn så tycker jag att det är lite omysigt att ha den där jäkla lampan tänd. Så därför har jag gått ljushunting i mitt hus och skrapat ihop sju olika ljus. I olika storlekar och färger. Ett ljus är jättestort med fyra vekar i och två står på golvet på några pelare. Två ljus tog jag ur jullådan och två fula röda fick jag på köpet med mitt rum. Sen har jag ett till ljus som är ganska litet, befinner sig i en glasburk och är vitt. Det doftar nytvättat och kostade sju kronor på Walmart. Varje kväll tänder jag alla mina ljus och njuter av doften av nytvättat. Det 'r väldigt mysigt.

Imorgon börjar barnens två veckor långa springbreak. Förhoppningsvis ska vi få igång poolen så jag bara kan vara hemma med barnen på dagarna. Vill inte åka iväg och göra saker själv med dom. Så himla tråkigt. Släpar nog med dom till stallet på tisdag om jag får för Johanna. Ska tvinga med dom på mina promanader varje dag också. Så får jag gå ett varv i snabb takt senare på kvällen. Kan inte slappa hela varvet runt. Nej nu sja jag sova. Börjar inte förän 8 imorron. Så himla skönt!! Sovmorgon. God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0