LOST

Gah det blåste skitmycket ute. Och vinden blåste så jag hade motvind när jag gick i uppförsbackarna. Skitjobbigt. Så jag tog två varv. Lika bra det när dte är helg. Inget fusk! Svängde förbi Johanna också och pratade med henne. På tisdag runt 11 ska jag ner dit för första gången så ska hon kolla lite vad jag kan och sådär.
Nu ska jag hitta en hemsida där jag kan kolla på LOST från första avsnittet. Eftersom sista säsongen snart ska börja så tänkte jag kolla ikapp, eller åtmindstonde kolla. Jag älskade serien i början men sen när den började gå samtidigt att gå som Grey's Anatomy så valde jag det andra. LOST blev lite konstigt. Men jag ska se allt nu. Hittade precis en perfekt sida med alla säsonger. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0