Lediga lördagar

På lördagar är jag ledig och det är sååå skönt. Jag sover med öronproppar så jag kan sova länge och jag sitter länge vid datorn utan att skämas. Eller jo jag skäms faktiskt, för familjen tycker säkert att jag ska göra nått vettigare... Men idag har jag planer. Ska strax gå ut på en långpromenad i det fina vädret med lite svenskt i lurarna. Efter det kanske jag går ner till Johanna en stund. 17.30 ska jag träffa Anna inne vid biografen i Lodi. Vi ska gå och käka och sen gå på bio. Ja för andra dagen i rad. Idag ska vi se Remember Me med snygga Robert Pattinson. (Sis är du Team Jacob eller Team Edward?) Jag hoppas den är bra. Om jag hinner åker jag in tidigare för jag har lite saker jag måste köpa. Hann bara med kläderna på Walmart igår... Sällan. Förresten så ska jag nog se en till film i helgen. Eller jag vet inte när. Men jag vill se Avatar i 3D och den går inte länge till. Vet dock inte vem jag ska släpa med mig. Om jag har tur och den går nästa helg, då kanske jag går då. Eller så får jag gå själv. Kul att gå på bio själv, men den ska tydligen vara jättehäftig. Jag har sett filmen förr men vill som sagt se den i 3D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0