Jag mår inte bra

Jag har i stort sett sovit hela dagen. Har gått på Alvedon och nått flytande med körsbörssmak. Jag gillar inte saker med körsbärssmak. HD tycker jag ska börja äta av barnens vitaminer. Hjälper det? Ska nog dricka lite mer sån snart och sen fortsätta sova. Jag fryser och är yr. Kan typ inte gå. Kul att jag har spenderat dagen i sängen. Social!! Jag som skulle gå på bio med Hanna. Skulle suttit fint. Sitta ensam i en bil i 30 min och sen springa ut från biografen stup i kvarten. Woho!! Nej nu vill jag inte skriva nått med. Magen gör sig påmind och det är jobbigt med ett stort hus. Så långt till köket och medicinskåpet. Jäkla skit!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0