Jag mår bra

Eller jag har fått ont i ryggen nu istället. Har väl legat i sängen för länge. Min säng hemma i Sverige är mycket skönare. Go IKEA!! Iallafall så har jag precis fått i mig lite frukost. Jordgubbar doppade i choklad. Mhm!! Okej jag åt lite flingor också. Familjen har åkt iväg på lite familjenöje och jag funderar på hur jag ska spendera dagen. Ska nog smsa Hanna och se hur hon jobbar. Kanske kan åka iväg och shoppa senare eller så kanske vi kan gå på bio. Vi får se. Ska nog höra av mig till Myra och Mellie också. Jag är inte sjuk idag, woho!! Nu ska jag nog ta mig ett bad snart tror jag. Ha en fortsatt trevlig dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0