Hemma igen

Nu är vi hemma igen från bion och har hunnit med nån timme i solstolen också. Solskyddsfaktor 30 som vanligt! Bion var faktiskt rolig. En barnfilm men vem har sagt att dom inte kan vara roliga. Och som HD sa idag: "You better get use to it. Cause everytime a new kidsmovie is out, we'll see it." I don't mind! Jag gillar att gå på bio. Räknade idag och jag tror jag har sett typ 10 filmer sen jag kom hit. Ja det är fler än en gång i veckan jag vet. Men vissa helger bli det två filmer. Me like big time!
Nu ska jag egentligen gå på min dagliga promenad men jag vet inte om jag kommer utanför grinden. Vi håller på att sätta in ett nytt system med kameror, ansiktsigenkänning och personliga koder så allt är lite hursomhelst nu. I vanliga fall måste du ha en kontroll när du ska gå ut genom grinden för du är för liten för att sensorerna ska känna dig. Men nu vet jag inte för vi ska ta bort dom. Aja, jag ska undersöka det mer. Annars får jag bli utan promenad idag och ta en extra jobbig imorron. Inget fusk jag vet, men vad ska jag göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0