Hej hopp

Gårdagen var en helt vanlig dag. Eller efter middagen åkte vi tillbaka till skolan för Nick skulle ha pianouppvisning. Alla elever visar ibland upp ett litet stycke som dom har tränat på. Den här gången var det kanske 20 stycken barn i åldrarna 6-8. Npgra var väldigt duktiga för att vara så pass unga. Kvällen spenderades framför American Idol och sen drog jag mig tillbaka runt halv tio. Kollar alltid på Cougar Town innan jag somnar. Och så skrev jag nog världens längst mejl.
Idag ska jag återigen försöka få tag på Johanna så jag kan gå ner till stallet, men vi får som sagt se hur det blir. Om det inte blir en tur ill stallet ska jag nog åka in till Target och Waömart idag igen. Lite saker jag måste köpa. Idag får jag min lön btw. Woho!! Sen ska vi nog gå och se Alice in Wonderland idag. Dom pratade om att vi skulle se den i måndags. Men det kan ändras. Hörs snart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0