Gotta live like we're dying

Hej hopp. Jag har hoppat fallskärm och jag lever. Dock är jag sjukt trött och katten står på tangentbordet. Imorron kommer massor med bilder och förhoppningsvis också filmen på mitt hopp. Om jag får det att funka. Nått konstigt format som youtube är lite småkinkig med. Jag ska göra mitt bästa. Men om jag inte lyckas så finns filmen som beställningsvara.

Medans ni väntar kan ni lyssna på den här låten. Förra American Idol vinnaren. Bra låt! Jag har så mycket adrenalin nu alltså! Puss


Ps. Att Kris Allen ser ut som en supersnygg blandning mellan Martin Stenmark och Freddie Prince Jr. gör inte saken värre.


Kommentarer
Ninis

Åh, long time no seen nu Jossi! :/

Hoppas du har det bra, sjukt modigt av dig att hoppa fallskärm :O



Miss you! Byebye

2010-03-01 @ 18:53:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0