God morgon Sverige

Det blev en sen sväng till Kohl's. Sprang genom Walmart och Target också. Ska tillbaka till dom två sista imorron dock. Har en inköpslista som måste bockas av. Innehåller knappt nå kläder alls. Mer städsaker och hälsogrejjer och skönhetsshit. men det tar vi imorron. Idag blev det som sagt två varv på min runda och sen träning här hemma som vanligt. jobbet var riktigt frygt idag för båda barnen krånglade. Nick skärpte sig efter ett tag men Alex var bara trött. Vi höll på sent och blev aldrig riktigt klar. Hon gav nog upp tror jag. Men man får skylle sig själv när man bara leker runt. Kollade lite på tv och läse en saga för Alex. Nu är jag riiiktigt trött och vill bara sova. Imorgon tror jag att jag sover en stund efter att som andra har åkt. Vi får se.

Och juste. SKulle vara nyttig och äta en sallad till middag idag. Vi åt på Joe's of Italy, ett italienskt ställe. Iallafall, det var den snuskigaste salladen jag har ätit. HD smakade och spottade ut. Så nu är jag hungrig, trött och har en konstig magvärk. Gaaahh, ibland är det jobbigt. Men bara 16 dagar kvar nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0