Fredag del 2 - Äntligen framme

Inte en minut försent landade jag på LAX. Så fort jag såg Frida blev jag superglad och kunde knappt sluta flina. Helt underbart att äntligen vara där. Och att träffa Fridis såklart. Så snällt av hennes HM att hämta mig. Fick ju träffa Fridas lilla värdbarn Max också. Liten sötis verkligen. Han var lite skeptisk till mig i början men när han fick leka med mitt armband så blev det bättre. Vi kom hem och jag släpade upp min väska på Fridas rum och fick sen den sedvanliga "rundturen". Välidgt modernt hus och lite tomt tycker jag. Men som funderade tydligen på att sälja eller nått sånt. Frida satte sig vid datorn och fixade lite och jag tog mig lite mat. Kändes lika konstigt att gräva i kylskåpet där som hemma här. Max blev återigen lite rädd för mig och grinade när Frida lämnade honom ensam med mig i 30 sek. Men sen började jag jaga honom runt i köket och lekte lite jaga så allt blev bra även nu. När klockan slog 3.30pm så stack vi iväg direkt ner på "stan". Tog en youghurtglass på mitt nya favvisställe Pinkberry och gick till Fedex för att plasta lite. Ni som vet vad vi plastade, grattis! Ni andra, ni får fundera vidare.
Sen var det bara till att åka tillbaka hem och hoppa in i duschen. Kvällen hade bara börjat... (Hahah, vilket spännande slut va!)

Här har ni mördarbacken hos Frida. Den tar tio minuter att gå nerför. Det säger väl allt om hur den är att gå uppför.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Glad

Det är nu det händer!

RSS 2.0